איך לצפות בעונת הפרמיירליג האנגלית בשידור חי מקוון 2023/2023

כמו תמיד EPL מתחיל ב -11 באוגוסט 2023. ליגת העל האנגלית היא אירוע הספורט המהולל והצפוי בעולם. האוהדים יכולים לצפות בעונת 2023/19 פרמייר ליג אנגלית בשדרים גדולים כמו NBC SN, Telemundo, Universo ואחרים. בהמשך מדריך זה יעזור להסביר כיצד לצפות ב- EPL בשידור חי באינטרנט ובקודי בחינם באמצעות תוספות קודי.

שימו לב שרבים משירותי הסטרימינג המוזכרים במדריך זה מוגבלים גיאוגרפיים וכדי לבטל את חסימתם אתם זקוקים ל- VPN הטוב ביותר עבור Kodi..

לוח הזמנים לטלוויזיה של ליגת העל לשבת וראשון 22-23 בדצמבר 2023/2023

משחק 18 בפרמייר ליג שבוע 18 (זמן בריטניה)
22.12.2023 בשעה 20:00 זאבים לעומת  ליברפול
22.12.2023 בשעה 12:30 ארסנל לעומת ברנלי פ.צ.
22.12.2023 בשעה 15:00 האדרספילד לעומת סאות’המפטון
22.12.2023 בשעה 15:00 בורנמות ‘ לעומת ברייטון
22.12.2023 בשעה 15:00 עיר האדם לעומת ארמון קריסטל
22.12.2023 בשעה 15:00 ניוקאסל לעומת פולהאם
22.12.2023 בשעה 15:00 צ’לסי פ.צ. לעומת לסטר סיטי
22.12.2023 בשעה 15:00 ווסטהאם לעומת ווטפורד
22.12.2023 בשעה 17:30 קרדיף סיטי לעומת מנצ’סטר יונייטד
23.12.2023 בשעה 16:00 אברטון לעומת טוטנהאם

פרמייר ליג דאגה מאוד לאוהדיה והיא השיקה אפשרות להוריד את לוח השנה הדיגיטלי של פרמייר ליג לעונת EPL 2023/2023. תצטרך רק לבחור את לוח הזמנים של הליגה שלך והאתר יסנכרן אוטומטית את לוח השנה של חשבונך (כגון Gmail, Outlook, Apple, Hotmail ועוד) עם לוח הזמנים של EPL..

לוח הזמנים הדיגיטלי של EPL 2023 2023

פשוט לעבור לליגת העל דף חדשות, גלול מעט למטה ותראה “חדשותמלבד “גופי תאורה”. לחץ עליו ובחר את המועדון המועדף עליך או את כל אביזרי ה- PL ו לחץ על לוח הזמנים לסנכרון. לאחר שתסיים, בחר בפלטפורמה שלך ויהיה לך לוח השנה ה- EPL הדיגיטלי זמין ב- Gmail שלך או בכל פלטפורמה שתבחר.

כיצד לצפות ב- EPL Live Online בארה”ב?

אם היינו קוראים לליגת הכדורגל הפופולרית ביותר בעולם, זו ללא ספק תהיה ליגת העל האנגלית. הסיבה העיקרית מאחוריה תהיה בסיס המעריצים שיש לו בכל רחבי העולם.

כמעט כל שחקן כדורגל נהדר ניתן לראות משחק במועדון המשחק ב- EPL ומספר רב של אגדות כדורגל היו חלק מהליגה הזו. שמות כמו תיירי הנרי, וויין רוני, ג’ון טרי, קני דלגליש, בובי צ’רלטון, ג’ורג ‘בסט ורבים אחרים היו חלק מליגת העל האנגלית..

מעריצים רבים של ליגת העל האנגלית הם מאזור ארה”ב ובכנות, זו לא עובדה מפתיעה!

הקהל האמריקני הוא בטירוף ספורט והם מעריכים פעולה ספורטיבית טובה. אבל דבר אחד שכדאי לשים לב לכאן הוא שהם אוהבים את ה- EPL יותר מכל ליגה אחרת, מכיוון שהם אוהבים את הפעולה המרגשת סנטימטר עד אינץ ‘שלא נראה לי בליגות אחרות כמו לה ליגה וסרייה A.

1. NBC Sports Live Extra

NBC Sports היא אחת מרשת שידורי הספורט הגדולות שבסיסה בארה”ב, והיא בעלת המטה שלה בסטמפורד, קונטיקט, ארצות הברית. NBC Sports הוא השותף הרשמי היחיד של ליגת העל האנגלית למחוזות ארה”ב. אוהדי כדורגל מארה”ב יכולים למצוא את כל העדכונים והחדשות האחרונים מהאתר הרשמי של NBC Sports.

  כיצד להתקין Kodi דפדפן GitHub ב- Krypton 17.6, Jarvis ו- Firestick

צפה בליגה הבכירה באנגלית ברשת בספורט nbc

כל המשחקים של EPL יועברו בשידור חי על ידי NBC Sports והאוהדים יכולים לגשת לזרמים באופן מקוון ובאפליקציית NBC Sports.

הדבר הטוב ביותר לשים לב כאן הוא ש- NBC מציגה גם מעבר זהב, המאפשר למשתמשים לצפות בכל המשחקים ללא פרסומות והפסקות מסחריות..

2. קלע טלוויזיה

Sling TV היא אחת הבחירות המובילות ביותר עבור כל מעריצי הסטרימינג בגלל הסטרימינג האיכותי שהיא מציעה. Sling TV מציע מגוון שונה אם ערוצים בכל חבילה, כמו לחבילה הכתומה יש ערוצים שונים בהשוואה לחבילה הכחולה שלה.

Sling TV זמין רק בארה”ב, אולם אם אתה מוכן לגשת ל- Sling TV לפרמייר ליג תצטרך VPN כדי לשנות את ספק שירותי האינטרנט שלך לשרת בארה”ב. PureVPN מוכח ונבדק כמסווה את ה- IP שלך וגישה לתוכן מוגבל גיאוגרפי.

קבל קודי vpn cta

צפו בליגת העל האנגלית בשידור חי באינטרנט בטלוויזיה במתלים

לצפייה ב- EPL בשידור חי באינטרנט, תצטרך Sling Blue Package, המציע גישה לערוצי NBC Sports וכמה רשתות ספורט אחרות כמו Fox Sports.

המחיר של קלע הכחול חבילה הוא רק 25 $ ואני מבטיח לך שלא תמצא שירות סטרימינג טוב יותר במחיר כל כך סביר.

זרמי טלוויזיה בקלע מוגבלים לאזור ארה”ב בלבד ובמקרה שאתה מנסה לגשת לזרמים מחוץ לארה”ב, תצטרך שירות VPN אמין.

3. טלוויזיה Hulu

בחירה בשירות סטרימינג שיכול לעזור לך לצפות ב- EPL בארה”ב היא כמובן מעט מורכבת. Hulu הוא גם שירות סטרימינג נהדר, מועדף מאוד על ידי מעריצי סטרימינג ספורט רבים ברחבי העולם. טלוויזיה Hulu מציעה את ערוץ ה- NBC Sports, שהוא השדרן הרשמי של EPL בארה”ב ומכאן מאפשרת לך לגשת לזרמי ה- EPL דרך פלטפורמת זה..

צפה בליגת העל בטלוויזיה בשידור חי Hulu

מלבד זאת, בטלוויזיה בהולו יש הרבה ערוצים נהדרים אחרים לסטרימינג ספורטיבי כמו פוקס ספורט, ESPN, רשת CBS ספורט, ערוץ אולימפי וכו ‘..

מגוון הערוצים בטלוויזיה Hulu מדהים במחיר שהיא גובה עבור זה סביר למדי, סביב 39.99 דולר לחודש. אל תשכח שמדובר בשירות מוגבל גיאוגרפי ולא ניתן לגשת אליו מחוץ לארה”ב ללא שירות VPN.

4. DirecTV עכשיו

DirecTV מציעה כעת סטרימינג בשידור חי, VoD, הזרמת תוכן רב לשוני ומופעי פרמיום. זוהי חנות חד-פעמית לכל צרכי הזרימה בגלל מגוון התכנים והתכונות.

דירקטוו זורם כעת גופי ליגת העל באנגלית

ל- DirecTV כעת יש 4 חבילות שונות המציעות עד 125 ערוצים. החבילה הנמוכה ביותר עולה 40 $ לחודש ומציעה 65+ ערוצים ואילו החבילה היקרה ביותר עולה 75 $ ויש לה יותר מ 125 ערוצים. הצעות אלה נשמעות מספיק מוצדקות ביחס למחירם וערוציהם.

ל- DirecTV עכשיו יש את כל ערוצי הזרמת הספורט הנהדרים להגשמת הרעב הספורטיבי שלך. לא רק זה, יש לו גם ערוצי בידור וחדשות שונים. משתמשים יכולים להזרים EPL בקלות עם DirecTV עכשיו וליהנות מהריגוש ברשת.

מה זה מעבר בליגת העל ואיך אוכל להשיג אחד כזה?

מעבר ליגת העל הוא הצעה בלעדית של קבוצת NBC Sports לכל אוהדי הכדורגל בארצות הברית. עם מעבר NBC Sports Gold Premier League, המשתמשים יכולים להזרים את כל המשחקים של ליגת העל האנגלית ללא הפרעה של פרסומות ויכולים לצפות בשיא וסרטונים לפי דרישה..

בקיצור, זה מספק גישה VIP לכל המשתמשים להזרמת פרמייר ליג אנגלית! מעבר ליגת העל אינו זמין לאוהדים השוהים באוסטרליה, קנדה, בריטניה ואחרים. משתמשים כאשר ניגשים לאתר Premier League Pass יקבלו את התוצאות הבאות.

  כיצד להתקין את אפדה על קודי - הזרם סרטים בחינם בשידור חי באינטרנט על לייה, קריפטון, ג'רוויס, Firestick

nbc אינו זמין מחוץ לארה

עם זאת עם א VPN במקום לעבור הגבלה גיאוגרפית של NBC Sports Premier League Pass, אפשר קבל גישה VIP לליגת העל. לאחר התחברות לשרת ארה”ב מבריטניה, קנדה ואוסטרליה, NBC Premier League Pass נגיש. 

בטל את החסימה של מעבר ליגת העל מחוץ לארה

PureVPN נוסה ונבדק בכדי לעבור הגבלה גאוגרפית של NBC עבור מעבר ליגת העל, וה- VPN עבד ממש טוב כדי לגשת למעבר ה- VIP ולקבל מהירות מהירה של ברק בזמן הזרמת.

purevpn cta

בטל חסימה וצפה בפרמיירליג האנגלי ברשת מכל מקום

זה טוב לדעת שאתה יכול להזרים את ה- EPL ללא כבל ותוכל לעשות זאת באופן מקוון, אך השאלה עדיין עומדת; איך?
ובכן, התשובה לכך היא די פשוטה; אתה יכול להזרים בפלטפורמות שונות כמו Kodi, FireStick ו- Roku.

כל הפלטפורמות הללו הן אפשרויות הסטרימינג הטובות ביותר שקיימות, מהימנות ומספקות.

האפשרות להשתמש בקישורי סטרימינג מקוונים קיימת גם היא, אבל זה משהו שלא הייתי ממליץ עליו באופן אישי כי זה מרגיש כמו להתפשר על איכות לצורך הזרמת.

קישורי הסטרימינג המקוונים החינמיים האלה לא מציעים איכות והפרסומות פשוט ממשיכות לצוץ כאילו יש בחור שיושב עם פופר מסיבות שחוגג כל מעבר שנעשה במשחק, מרגיז כמו גיהינום!

כן, אתה יכול לגשת לכל זרמי ה- EPL בשידור חי מכל מקום וכמעט בכל מקום על ידי שימוש בשירות VPN אמין, בעל מהירות רוחב פס טובה ומגוון שרתים. להלן מספר אפשרויות לבחירתך:

מדינה

ערוץ

חסום? נסה את אלה

ארצות הברית NBCSN & NBC ספורט purevpn_logo

PureVPN 

(2.48 $ לחודש)

בקר בספק

הממלכה המאוחדת סקיי ספורט
אוסטרליה אופטוס Ivacy (9.95 $ לחודש)
מלזיה  אסטרו
המזרח התיכון להיות בספורט ExpressVPN (8.32 $ לחודש)
קנדה TSN, Sportsnet, RDS
ספרד להיות בספורט IPVanish (6.49 $ לחודש)
צפון & דרום אפריקה סופר ספורט

סטרימינג עם Kodi הוא הבחירה העליונה אם אתם באמת רוצים להזרים את המשחק בחינם מכיוון שאין בו הפרעות, זרמים איכותיים זמינים והוא פועל כמו סוס עם גלגלים. אתה יכול להשתמש בתוספות הטובות ביותר של Kodi לצורך הזרמת המשחקים בשידור חי. ישנן מגוון הטוב ביותר של תוספות קודי לכדורגל לבחירה, אך ברצוני להמליץ ​​לך על השלושה הבאים:

  1. NBC ספורט
  2. SmoothStreams.tv
  3. כדורגל היום

שתי האפשרויות הנוספות הן FireStick ו- Roku; שני המכשירים האלה הם כמו חניתות של אלים זורמים מכיוון שהם פשוט מדהימים. האפליקציות הזמינות במכשירים אלה מספקות שירות סטרימינג באיכות גבוהה וזה מבטיח שתאהבו סטרימינג איתן. עם זאת, עובדה אחת ברורה היא שאפליקציות אלה דורשות מנוי, כלומר אין אפשרות להזרים אותה בחינם.

כיצד לצפות במשחקי EPL בקודי קריפטון גרסה 17.6 בשידור חי

בחלק זה אנו מספקים לך מדריך שלב אחר שלב בו תוכלו לצפות בקודי פרמייר ליג 2023. אז עקוב אחר הצעדים המפורטים להלן:

  1. התקן את התוסף StreamHub (Mobdro).
  2. לאחר שתסיים את ההתקנה, אתה נדרש לעבור למסך הבית של Kodi > תוספות > תוספות וידאו > StreamHub.כיצד לצפות ב- epl ב- kodi בשידור חי מקוון בחינם - -
  3. כעת לחץ על Live TV > ממשק API של Android > לאחר מכן לחץ על Mobdro > בחר Sky Sports או BT Sports כדי להציג EPL.

איך לצפות בליגה הבכירה באנגלית ב- kodi בשידור חי מקוון בחינם - -

תוספות EPL Kodi הטובות ביותר לשנת 2023

בגלל הסחיטה האחרונה מאכיפת החוק על תוספות קודי של צד שלישי, תוספות רבות נעלמו לאוויר. תזדקק לתוספות שכרגע עובדות והכי חשוב לשדר את פרמייר ליג אנגלית ומשחקי ליגת כדורגל אחרים. רשמנו כמה מההרחבות הטובות ביותר ל- EPL שתוכלו להתקין ולהזרים את ליגת הכדורגל האהובה עליכם בעונה.

  1. גאות ושפל
  2. מסירות
  3. טלוויזיה של מאווריק
  4. StreamHub (Mobdro)
  5. רשימת ההשמעה של טורק בבריטניה

כיצד לצפות ב- EPL בשידור חי ללא מנוי כבלים

רגע, חכה! זה לא נעצר שם. ישנם שירותי סטרימינג מקוונים אחרים לצפייה גם ב- EPL, הסתכל באלו:

1. Fubo TV

טלוויזיה Fubo הוא שירות סטרימינג מקוון ייעודי לספורט אמריקאי המכסה את ענפי הספורט הגדולים מרחבי העולם כמו NFL, MLB, NBA, MLS וכדורגל. עבור הזרמת משחקי EPL בשידור חי, Fubo TV היא בחירה אופטימלית והאיכות מובטחת.

אחרי הכל, מי לא ירצה לצפות במשחק הכדורגל האהוב עליהם בהגדרה גבוהה ובמהירות חלקה. עם זאת, Fub זמין רק בארה”ב, גישה אליו באזורים שאינם ארה”ב לצפות באינטרנט בליגה הבכירה תניב את התוצאות הבאות.

ליגת העל האנגלית בטלוויזיה fubo

Fubo TV אינו נגיש מאזורים אחרים פרט לארה”ב וזו הסיבה שאני ממליץ לך להירשם לשירות VPN טוב., להתחבר לארה”ב שרת והזרם משחקי כדורגל בליגת העל בלי שום טרחה.

כיצד לצפות-fubotv-בחוץ-לנו-ו-ליצור-בחינם-חשבון

השתמשנו ב- PureVPN כדי לגשת לטלוויזיית Fubo מבריטניה ואוסטרליה. ה- VPN עברה בנוחות על הגבלת הגיאו של פובו במהירות סטרימינג מדהימה.

purevpn cta

2. beIN ספורט

אחד משירותי הסטרימינג הטובים ביותר לבחירה לצורך הזרמת פעולת כדורגל חיה; לסניפי beIN יש מוניטין רב בקהילת הזרמת הספורט המקוונת. ספורט beIN מציע זרמים חיים לפרמייר ליג האנגלית, ליגת האלופות של אופ”א, לה ליגה, ליגה 1, סרייה A ובונדסליגה.

איך לצפות בליגת העל בספורט ביין

משתמשים יכולים לבקר בקלות באתר הרשמי של BEIN Sports ולמצוא את כל תוכן ה- EPL בקלות. לאחרונה הוא הרחיב את תיק העבודות שלו לספורט אחר כמו גם NBA, קריקט, מוטורספורט וטניס וכו ‘.

3. PlayStation Vue

פלטפורמת הסטרימינג המקוונת שהוצגה על ידי מפתחי פלייסטיישן, כלומר סוני, היא נכנסה לתעשיית הסטרימינג והטלוויזיה המקוונת והשפיעה טוב מאוד בתקופה קצרה. היא לא פרסמה את עצמה הרבה ושמרה על עצמה מוגבלת מאוד, ובכל זאת היא זכתה למוניטין רב.

לפלייסטיישן וואי מגוון ערוצים לבחירה, כמו CNBC, CNN, משפחת דיסקברי, ערוץ דיסני, דיסני ג’וניור, דיסני XD, רשת diy, E !, ESPN, ESPN2,, ערוץ חדשות פוקס, FREEFORM, FX, FXX, HGTV , HLN, גילוי חקירות וכו ‘.

ליגת העל בשידור חי מקוון 2023 עונת 2023 בפלייסטיישן vue

מגוון להגשמת הספורט, הבידור וכל הצרכים האחרים שלך!

PlayStation Vue מציע ארבע חבילות שונות, שלכל חבילה יש הצעות תוכן משלה. אתה יכול לבקר באתר PlayStation Vue ולראות בעצמך את החבילות לבחירה.

דבר אחד שאני בטוח בו הוא ש- PlayStation Vue פותחה על ידי סוני ולכן אנו יכולים לצפות לאיכות הסטרימינג המתקדמת שהיא תספק. עד כה, הביקורות שקיבלתי מהמשתמשים מכלי ראשון ראויות לציון ומבוססות על כך הייתי ממליץ לך לנסות זאת.

4. BT ספורט

אחד מערוצי השידור הגדולים של ערוצי הספורט שבסיסה בבריטניה, ספורט BT הוא כל הטוב ביותר לכדורגל. כל אוהדי EPL יכולים לצפות במשחקים המועדפים עליהם באתר הספורט BT ולהישאר מעודכן בכל העדכונים והחדשות האחרונים.

BTSports בשידור חי באינטרנט לעונת 2023 של ליגת העל בכדורגל

BT Sports מציעה סטרימינג לייב, וידאו לפי דרישה, סרטוני ספורט והדגשים של ענפי ספורט שונים כמו כדורגל, UFC, רוגבי, MotoGP, Boxig, NBA וכו ‘..

ליגת העל באנגלית בהזרמת YouTube

כמה ערוצי YouTube נהגו לספק סטרימינג בשידור חי להתאמות EPL אך זה היה עד השנה שעברה. נכון לעכשיו, אין ערוצי YouTube המשדרים משחקי EPL בשידור חי ב- YouTube.

חבל, אני יודע!

משחקי ליגת העל ברדיו

לא כולם יכולים לצפות במשחקי EPL בשידור חי, זה לא אומר שהם צריכים להחמיץ את הפעולה.

לכל אוהדי EPL שתמיד בדרכים יכולים להאזין בקלות לפרשנות החיה של כל משחק ב- EPL. האוהדים יכולים להאזין לו בשותף הרשמי של שידור הרדיו BBC Radio 5. רדיו BBC 5 מספק את כל העדכונים האחרונים, החדשות והנתונים הסטטיסטיים על המגרש של עונת ה- EPL.

אפשרות נהדרת נוספת להאזנה ל EPL בהתאמה לפרשנויות בשידור חי היא תחנת הרדיו TalkSPORT. זוהי תחנת רדיו ייעודית לשידור כדורגל.

לעטוף דברים

כולנו מוכנים לחזות במתרחש הלאה בעונת 2023/2023 של EPL שהחל ב -11 באוגוסט. האם תהיה זו מנצ’סטר סיטי שתשמור על תואר ליגת העל, או שהיריבות מנצ’סטר יונייטד וצ’לסי יקבלו עניין בידיהם? כדי לדעת הכל, תחילה עליך לדעת כיצד לצפות ב- EPL ב- Kodi בחינם. בדרך זו תוכלו לתפוס את כל המשחקים וההדגשים במקום אחד.

Kim Martin
Kim Martin Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Thanks! You've already liked this